Potřebujete poradit? volejte: +420 608 884 625 |
 
Nabídka zboží
6090-0.webp Akce

Rámová profi elektrocentrála SP 10 H AVR s podvozkem +DÁREK - AKU stroj HONDA

Profesionálové na staveništi, řemeslníci nebo opravárenské čety mnohdy potřebují silnou elektrocentrálu nenáročnou na obsluhu a údržbu k napájení elektromotorů, svařovacích agregátů či velkých jednofázových spotřebičů. Tato vysoce výkonná, robustní a odolná "rámovka" SP 10 H AVR má mimořádně pevnou a odolnou konstrukci, spolehlivý a výkonný dvouválcový motor a schopnost dlouhodobě dodávat maximální výkon pro napájení spotřebičů jak v nejtěžších pracovních podmínkách profesionálního použití, tak i v domácích podmínkách např. při řešení nouzových situacích výpadku dodávek el. proudu. Díky AVR je elektrocentrála vhodná pro napájení i spotřebičů citlivějších na kvalitu napájecího proudu.

Výrobce:
Kód zboží: 427
Dostupnost: skladem
131990 Kč
139.990 Kč
ks
Přidat do košíku

Elektrocentrála SP 10 H AVR: model velké, jednofázové elektrocentrály s regulací výstupu pomocí AVR. Výkonný alternátor pohání profesionální dvouválec řady GX s elektrickým startérem a to vše ukotveno v pevném a odolném ocelovém rámu na transportním podvozku.        

největší jednofázovka s avr na trhu

Tato robustní, benzínová elektrocentrála střídavého napětí je svým výkonem určena převážně "profíkům" pro napájení spotřebičů typu osvětlení, ručního elektronářadí, elektromotorů, svařovacích agregátů nebo spotřebičů citlivějších na kvalitu napájecího proudu. Svým výkonem se hodí do pojízdných autodílen, opravárenských vozů pro práci v terénu nebo na staveniště při zakládání staveb, údržbu silnic a dálnic a pod. Celá soustava je uložena na pružných silentblocích ve vyztuženém rámu, svařeném z ocelových trubek o průměru 30 mm. Ten zajišťuje mimořádnou ochranu soustrojí proti případnému poškození. Jako palivová nádrž slouží standardní 20 l kanystr, uložený v rámu stroje, který lze snadno vyjmout  pro případné tankování. Vzhledem ke své hmotnosti je elektrocentrála opatřena transportním kolovým podvozkem. Proto, aby alternátor produkoval napětí 230V / 50Hz, je motor opatřen automatickým, mechanickým regulátorem otáček tak, aby při jakémkoliv odběru proudy byly otáčky motoru konstantní ve výši 3000 ot./min. Elektrický výkon elektrocentrály v úrovni "10 kilo" vyžaduje "pořádný" a silný, spolehlivý motor. Ten je zde ve formě benzínového vidlicového dvouválce GX630, který patří k nejvýkonnějším pohonným jednotkám na světě v kategorii 22 HP. Elektrocentrála je opatřena zásuvkami 1x CEE (32A 230V) a 1x Schuko (16A 230V). Ovládání elektrocentrály je velice snadné a jednoduché. Stačí natankovat, elektrocentrálu postavit na vodorovnou plochu, zkontrolovat olejovou náplň motoru, nastartovat otočením klíčku zapalování, počkat pár vteřin na ustálení chodu motoru a do příslušné zásuvky připojit napájený spotřebič. Elektrocentrála splňuje veškeré nároky na elektrickou bezpečnost a je opatřena ochrannými prvky jako je ochrana motoru proti úniku oleje nebo alternátoru proti přetížení. Robustní a pevná konstrukce rámu se nekroutí a spolehlivě tlumí působení vibrací od soustrojí na podklad. Snižuje se tak hlučnost elektrocentrály a práce je potom příjemnější. Elektrocentrálu lza za příplatek vybavit zemnícím kolíkem, a nebo automatikou startu AMF. Údržba elektrocentrály je zcela nenáročná a spočívá v základní údržbě benzínového motoru.

Typ motoru4-taktní zážehový dvouválec s rozvodem OHV
StartováníElektrické
Suchá hmotnost (kg)135
Rozměry stroje (L x Š x V) (mm)1080 x 580 x 580
Objem palivové nádrže (litrů)20
Zdvihový objem (cm3)688
Objem olejové náplně (litrů)1,9
Model motoruHONDA GX 630
Garantovaná hladina hluku - dB(A)97
Elektrický výstup230V / 50Hz
Maximální výkon (VA)10000
Technologie regulace el.výstupuAVR
Stejnosměrný výstup-
Provozní doba při jmenovité zátěži (hod)5
Třída krytíIP23
Systém zapalováníDigitální CDI s proměnným předstihem
Typ elektrocentrályJednofázový
ChlazeníNucené vzduchech
Jmenovitý proud (A)43,5
Jmenovité napětí (V)230
Pracovní otáčky motoru (ot.min-1)3000
2