- Akce
- EGO
- AKU foukače a fukary
- AKU malé ruční nůžky
- AKU nůžky na živý plot
- AKU řetězové pily
- AKU sněhové frézy
- AKU travní sekačky
- AKU travní vyžínače a křovinořezy
- AKU víceúčelový stroj Multi-Tool
- AKU zahradní traktory
- Baterie a nabíječky
- Lifestyle - životní styl
- Lifestyle příslušenství
- Profesionální řada EGO Professional-X
- Příslušenství k AKU řetězovým pilám
- Příslušenství k AKU sekačkám
- Příslušenství k AKU sněhovým frézám
- Příslušenství k AKU vyžínačům
- Příslušenství k AKU zahradním traktorům
- Příslušenství k AKU zahradnímu rideru
- Příslušenství k nabíječkám
- Příslušenství k víceúčelovému stroji Multi-Tool
- Příslušenství pro AKU malé ruční nůžky
- Husqvarna
- SECO traktory,mulčery
- VARI
- Čerpadla na vodu
- Půdní vrtáky
- Reklamní předměty
- VARI powered by EGO
- Travní sekačky
- Travní traktory
- VARI GLOBAL
- Pohonné jednotky
- Přímo připojitelné stroje
- Bubnové sekačky
- MaX
- Štípače dřeva
- RAPTOR Hydro
- DSK-316
- Pro majitele TERRA - VARI
- Mulčovače, vyžínače
- Pily na dřevo
- Křovinořezy
- Zametací kartáče
- Tlakové myčky
- Elektrocentrály
- Travní sekačky
Rámová profi elektrocentrála SP 10 H AVR s podvozkem +DÁREK - AKU stroj HONDA
Profesionálové na staveništi, řemeslníci nebo opravárenské čety mnohdy potřebují silnou elektrocentrálu nenáročnou na obsluhu a údržbu k napájení elektromotorů, svařovacích agregátů či velkých jednofázových spotřebičů. Tato vysoce výkonná, robustní a odolná "rámovka" SP 10 H AVR má mimořádně pevnou a odolnou konstrukci, spolehlivý a výkonný dvouválcový motor a schopnost dlouhodobě dodávat maximální výkon pro napájení spotřebičů jak v nejtěžších pracovních podmínkách profesionálního použití, tak i v domácích podmínkách např. při řešení nouzových situacích výpadku dodávek el. proudu. Díky AVR je elektrocentrála vhodná pro napájení i spotřebičů citlivějších na kvalitu napájecího proudu.
Elektrocentrála SP 10 H AVR: model velké, jednofázové elektrocentrály s regulací výstupu pomocí AVR. Výkonný alternátor pohání profesionální dvouválec řady GX s elektrickým startérem a to vše ukotveno v pevném a odolném ocelovém rámu na transportním podvozku.
největší jednofázovka s avr na trhu
Tato robustní, benzínová elektrocentrála střídavého napětí je svým výkonem určena převážně "profíkům" pro napájení spotřebičů typu osvětlení, ručního elektronářadí, elektromotorů, svařovacích agregátů nebo spotřebičů citlivějších na kvalitu napájecího proudu. Svým výkonem se hodí do pojízdných autodílen, opravárenských vozů pro práci v terénu nebo na staveniště při zakládání staveb, údržbu silnic a dálnic a pod. Celá soustava je uložena na pružných silentblocích ve vyztuženém rámu, svařeném z ocelových trubek o průměru 30 mm. Ten zajišťuje mimořádnou ochranu soustrojí proti případnému poškození. Jako palivová nádrž slouží standardní 20 l kanystr, uložený v rámu stroje, který lze snadno vyjmout pro případné tankování. Vzhledem ke své hmotnosti je elektrocentrála opatřena transportním kolovým podvozkem. Proto, aby alternátor produkoval napětí 230V / 50Hz, je motor opatřen automatickým, mechanickým regulátorem otáček tak, aby při jakémkoliv odběru proudy byly otáčky motoru konstantní ve výši 3000 ot./min. Elektrický výkon elektrocentrály v úrovni "10 kilo" vyžaduje "pořádný" a silný, spolehlivý motor. Ten je zde ve formě benzínového vidlicového dvouválce GX630, který patří k nejvýkonnějším pohonným jednotkám na světě v kategorii 22 HP. Elektrocentrála je opatřena zásuvkami 1x CEE (32A 230V) a 1x Schuko (16A 230V). Ovládání elektrocentrály je velice snadné a jednoduché. Stačí natankovat, elektrocentrálu postavit na vodorovnou plochu, zkontrolovat olejovou náplň motoru, nastartovat otočením klíčku zapalování, počkat pár vteřin na ustálení chodu motoru a do příslušné zásuvky připojit napájený spotřebič. Elektrocentrála splňuje veškeré nároky na elektrickou bezpečnost a je opatřena ochrannými prvky jako je ochrana motoru proti úniku oleje nebo alternátoru proti přetížení. Robustní a pevná konstrukce rámu se nekroutí a spolehlivě tlumí působení vibrací od soustrojí na podklad. Snižuje se tak hlučnost elektrocentrály a práce je potom příjemnější. Elektrocentrálu lza za příplatek vybavit zemnícím kolíkem, a nebo automatikou startu AMF. Údržba elektrocentrály je zcela nenáročná a spočívá v základní údržbě benzínového motoru.
Typ motoru | 4-taktní zážehový dvouválec s rozvodem OHV |
---|---|
Startování | Elektrické |
Suchá hmotnost (kg) | 135 |
Rozměry stroje (L x Š x V) (mm) | 1080 x 580 x 580 |
Objem palivové nádrže (litrů) | 20 |
Zdvihový objem (cm3) | 688 |
Objem olejové náplně (litrů) | 1,9 |
Model motoru | HONDA GX 630 |
Garantovaná hladina hluku - dB(A) | 97 |
Elektrický výstup | 230V / 50Hz |
Maximální výkon (VA) | 10000 |
Technologie regulace el.výstupu | AVR |
Stejnosměrný výstup | - |
Provozní doba při jmenovité zátěži (hod) | 5 |
Třída krytí | IP23 |
Systém zapalování | Digitální CDI s proměnným předstihem |
Typ elektrocentrály | Jednofázový |
Chlazení | Nucené vzduchech |
Jmenovitý proud (A) | 43,5 |
Jmenovité napětí (V) | 230 |
Pracovní otáčky motoru (ot.min-1) | 3000 |