- Akce
- Stavební technika
- EGO
- AKU foukače a fukary
- AKU malé ruční nůžky
- AKU nůžky na živý plot
- AKU řetězové pily
- AKU sněhové frézy
- AKU travní sekačky
- AKU travní vyžínače a křovinořezy
- AKU víceúčelový stroj Multi-Tool
- AKU zahradní traktory
- Baterie a nabíječky
- Lifestyle - životní styl
- Lifestyle příslušenství
- Profesionální řada EGO Professional-X
- Příslušenství k AKU řetězovým pilám
- Příslušenství k AKU sekačkám
- Příslušenství k AKU sněhovým frézám
- Příslušenství k AKU vyžínačům
- Příslušenství k AKU zahradním traktorům
- Příslušenství k AKU zahradnímu rideru
- Příslušenství k nabíječkám
- Příslušenství k víceúčelovému stroji Multi-Tool
- Příslušenství pro AKU malé ruční nůžky
- Husqvarna
- SECO traktory,mulčery
- VARI
- Čerpadla na vodu
- Půdní vrtáky
- Reklamní předměty
- VARI powered by EGO
- Travní sekačky
- Travní traktory
- VARI GLOBAL
- Pohonné jednotky
- Přímo připojitelné stroje
- Bubnové sekačky
- MaX
- Štípače dřeva
- RAPTOR Hydro
- DSK-316
- Pro majitele TERRA - VARI
- Mulčovače, vyžínače
- Pily na dřevo
- Křovinořezy
- Zametací kartáče
- Tlakové myčky
- Travní sekačky
Odhlučněná kontejnerová elektrocentrála TP18 HS AVR
Majitelé průmyslových objektů, výrobních provozoven, chovatelé, podnikatelé, provozovatelé atrakcí, cateringu, filmaři, fotografové, ale i majitelé rodinných domů často vyžadují napájení citlivého elektrozařízení kvalitním a stabilním elektrickým proudem. Vyžadují ovšem ticho tak, aby jejich činnost nebyla rušena hlukem motorů. Tato vysoce výkonná, kapotou skvěle odhlučněná elektrocentrála TP 18 HS AVR s dvojitým odhlučněním výfuku, má mimořádně spolehlivý a výkonný dvouválcový motor Honda s elektronickým vstřikováním paliva a schopnost dlouhodobě dodávat maximální výkon pro napájení spotřebičů napětím špičkové kvality. Je vhodná k napájení jak jednofázových spotřebičů od světel, elektromotorů až po citlivou elektroniku, tak i velkých třífázových spotřebičů ovládaných elektronikou.Elektrocentrála TP 18 HS AVR: model velké, tiché, kapotované, třífázové elektrocentrály. Výkonný alternátor pohání profesionální dvouválec Honda řady iGX s elektrickým vstřikováním paliva a elektrický výstup je řízen moderním systémem AVR (Automatic Voltage Regulator).
výkon zabalený do tichého kontejneru
Tato robustní, benzínová elektrocentrála třífázového napětí je svým výkonem 18,0 kVA (3 f.) / 9,0 kVA (1 f.) určena převážně pro napájení celého spektra jednofázových a třífázových elektrospotřebičů i těch, které jsou řízeny elektronikou. Celá soustava je uložena na pružných silentblocích v kontejneru, svařeném z ocelového plechu zevnitř potaženého odhlučňovací nehořlavou hmotou. Kontejner kromě snížení hlučnosti zajišťuje dobrou ochranu soustrojí proti případnému poškození. Součástí kontejneru je integrovaná palivová nádrž na 60 L benzínu. Takové množství paliva umožňuje při jmenovité zátěži elektrocentrále chod po dobu cca více než 7 hodin bez přestávky. Proto, aby alternátor produkoval napětí 400V / 230V / 50Hz, je motor opatřen automatickým, mechanickým regulátorem otáček tak, aby při jakémkoliv odběru proudu byly otáčky motoru konstantní ve výši 3000 ot./min. Elektrický výkon elektrocentrály v úrovni "18 kilo" vyžaduje "pořádný" a silný, spolehlivý motor. Ten je zde ve formě benzínového vidlicového dvouválce Honda iGX800 s elektronickým vstřikováním paliva, který patří k nejvýkonnějším pohonným jednotkám na světě v kategorii 30 HP. Odhlučnění samotného motoru je zde dvojité, tzn. za standardní tlumič výfuku je umístěn ještě další tlumič, což společně s odhlučněnou kapotáží dělá z thoto agregátu doslova "tichošlápka". Pro připojení elektrospotřebičů slouží zásovkový panel, který je opatřen 1x CEE (32A 400V), 1x CEE (16A 400V) a 1x Schuko (32A 230V), 2x Schuko (16A 230V) zásuvkami, s příslušnými jističi, počítadlem motohodin a vypínačem elektrocentrály.
Elektrocentrálu je nutno umístit na suché vodorovné místo s dostatečnýcm přístupem vzduchu pro chlazení a chod motoru a s efektivním odvodem spalin z výfuku. Elektrocentrála splňuje veškeré nároky na elektrickou bezpečnost a je opatřena ochrannými prvky jako je ochrana motoru proti úniku oleje nebo alternátoru proti přetížení. Robustní a pevná konstrukce rámu se nekroutí a spolehlivě tlumí působení vibrací od soustrojí na podklad. Údržba elektrocentrály je zcela nenáročná a spočívá v základní údržbě benzínového motoru.
Typ motoru | 4-taktní zážehový dvouválec s rozvodem OHV a elektronickým vstřikováním paliva |
---|---|
Startování | Elektrické |
Suchá hmotnost (kg) | 248 |
Rozměry stroje (L x Š x V) (mm) | 1039 x 691 x 929 |
Objem palivové nádrže (litrů) | 60 |
Zdvihový objem (cm3) | 779 |
Objem olejové náplně (litrů) | 2,0 |
Model motoru | Honda iGX 800 |
Garantovaná hladina hluku - dB(A) | 95 |
Elektrický výstup | 400V / 230V / 50Hz |
Maximální výkon (VA) | 18000 / 9000 |
Technologie regulace el.výstupu | AVR-D |
Provozní doba při jmenovité zátěži (hod) | 9,7 |
Třída krytí | IP 23 |
Systém zapalování | Digitální CDI s proměnným předstihem |
Vrtání a zdvih (mm) | 83 x 72 |
Typ elektrocentrály | Jednofázový / Třífázový |
Chlazení | Nucené vzduchem |
Jmenovitý proud (A) | 26,0 / 39,1 |
Jmenovitá frekvence (Hz) | 50 |
Jmenovité napětí (V) | 230 / 400 |
Jmenovitý výkon (VA) | 14400/9000 |
Pracovní otáčky motoru (ot.min-1) | 3000 |