Potřebujete poradit? volejte: +420 608 884 625 |
 
Nabídka zboží
6096-0.webp Akce

Lehká kufříková elektrocentrála EU 22iT

Původní cena 42 990,-Kč

Kemping, karavaning, jachting, zahrada a domácnost, cestovatelé a sportovci, alpinisté a speleologové, řemeslníci, pojízdné autodílny, záchranné složky, měřící vozy, filmování a fotografování, kancelář, osvětlení, výpočetní technika atd. To jsou oblasti možného použití lehké, tiché a úsporné elektrocentrály EU22i s vynikající kvalitou výstupního napětí. Nízká hmotnost a kompaktní rozměry v sobě ukrývají "High-Tech" invertorovou techniku, která umožnila "kufříku", vážícímu cca 21 kg produkovat 230V / 50Hz v té nejvyšší možné kvalitě a výkonu 2,2 KW. Produkované elektrické napětí je stejně kvalitní nebo mnohdy ještě kvalitnější než je k dispozici ve veřejných rozvodných sítích. Téměř neslyšitelný chod nejvíce oceníte právě např. při zahradních slavnostech nebo v místech jako jsou autokempingy, vodní plochy nebo všude tam, kde je vyžadován klid nebo jen minimální hlučnost.

Výrobce:
Kód zboží: 447
Dostupnost: Na dotaz
42990 Kč
39.990 Kč
ks
Přidat do košíku

Lehká kufříková elektrocentrála EU 22: model, jednofázové elektrocentrály s invertorem. Patentovaná technologie invertoru umožnila Hondě vyrobit kompaktní a lehký generátor malých rozměrů, ale vysokého výkonu s vyladěnou a stabilní křivkou průběhu výstupního napětí pomocí přesné elektroniky. Výkonný alternátor pohání profesionální průmyslový motor řady GX 120 s lehkým startem a to vše úhledně "zabaleno" do líbivého designu odhlučněné kapotáže.        

od vrtačky k zahradní párty

Tato malá, lehká a bezvadně odhlučněná benzínová elektrocentrála střídavého napětí je svým výkonem a kvalitou výstupního napětí určena převážně pro napájení malých spotřebičů typu osvětlení, ručního elektronářadí, monitorů, počítačů, kamerových systémů nebo přístrojů s velmi citlivou elektronikou. Svými kompantními rozměry a nízkou hmotností se hodí jak do pojízdných autodílen, opravárenských, měřících či monitorovacích vozů pro práci v terénu, tak i pro napájení různých spotřebičů na zahradě, v dílně, domácnosti nebo na chatě, lodi nebo v karavanu. Celé soustrojí je v plastovém "kufříku" uloženo v pružných silentblocích a i celá elektrocentrála je postavena na pružných gumových nožkách. Motor je ovládán elektronickou řídící jednotkou, která přesně dávkuje výkon motoru v závislosti na odběru el.proudu. Znatelně se tak snižuje spotřeba paliva a hlučnost. Naopak se podstatně prodlužuje provozní doba na jedno tankování a životnost elektrocentrály. Elektrocentrála poskytuje i stejnosměrné napětí 12V pro nabíjení automobilových baterií. Pro to je nutné dokoupit speciální dobíjecí kabel. Ovládání elektrocentrály je velice snadné a jednoduché. Na ovládacím panelu elektrocentrály naleznete kromě dvou zásuvek Schuko (16A 230V) s tepelnými jističi, také zásuvku pro 12V, 8,3A s tepelnou pojistkou, kontrolku chodu (zelená) a mazání (červená), kontrolku přetížení (červená) a přepínač režimu automatu ovládání motoru ECO-THROTTLE. Stačí natankovat, elektrocentrálu postavit na vodorovnou plochu, nastartovat zatažením za rukojeť ručního startéru, počkat pár vteřin na ustálení chodu motoru a do příslušné zásuvky připojit napájený spotřebič. Elektrocentrála splňuje veškeré nároky na elektrickou bezpečnost a je opatřena ochrannými prvky jako je ochrana motoru proti úniku oleje nebo alternátoru proti přetížení. V případě přetížení elektrocentrály se aktivuje červená výstražná kontrolka přetížení na ovládácím panelu a automaticky dojde k odpojení elektrického výstupu, přičemž motor neustále běží. Stačí odpojit spotřebič, vypnout motor a po několika vteřinách opět motor nastartovat. Dojde k "resetu" řídící jednotky a vše je opět v pořádku. Spotřebič, který elektrocentrálu přetížil už nepoužívejte a použijte spotřebič s příkonem, odpovídajícím výkonu elektrocentrály. Lze však pomocí speciálního kabelu propojit dvě identické elektrocentrály EU22i a zdvojnásobit tak možný napájecí výkon. Konstrukce "kufříku" je dostatečně robustní a pevná nekroutí se a spolehlivě tlumí působení vibrací od motoru na podklad. Snižuje se tak hlučnost elektrocentrály a práce je potom příjemnější. Údržba elektrocentrály je zcela nenáročná a spočívá v základní údržbě benzínového motoru.

Typ motoru4-taktní jednoválec s rozvodem OHC
StartováníRuční
Suchá hmotnost (kg)21,1
Rozměry stroje (L x Š x V) (mm)509 x 290 x 425
Objem palivové nádrže (litrů)3,6
Zdvihový objem (cm3)121
Objem olejové náplně (litrů)0,44
Model motoruGXR 120
Garantovaná hladina hluku - dB(A)90
Elektrický výstup230V / 50Hz
Maximální výkon (VA)2200
Technologie regulace el.výstupuInvertor s PWM (Pulzní modulace sinusoidy)
Stejnosměrný výstup12V / 8,3A
Třída krytíIP 23
Systém zapalováníTranzistorové bezkontaktní
Vrtání a zdvih (mm)60 x 43
Typ elektrocentrályJednofázová
ChlazeníNucené vzduchem
Jmenovitý proud (A)7,8
Jmenovitá frekvence (Hz)50
Jmenovité napětí (V)230
Jmenovitý výkon (VA)1800
Pracovní otáčky motoru (ot.min-1)2.800 - 4.500
2